~Queen Bola-NAZ-I'SHAH~
Profile

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello!Put your profile here.Don't remove credits.


My Banner

*Copy And Paste it into your blog ok?:)
Chat Here!



Music Here

Credits!

Edit by: Timi
basecode: Nurul AtiQah
Re-Edited By: Your Name
Others:   



5 sahabat selamanya...

hai..

kawan2 ku aku amat merinduimu....
dye-ed
ieda poppy
r-tie n
cici...
aku rindu korang...
cerite tentang 5 sahabat yg selalu bersame
akan kekal dalam engatanku..
korang kawan yg baik..
kenangan terindah kite akn kekal selamanya..
segala rahsia akan ku simpan....
aku amat merindui gelak tawa kalian..,.
segala cerita n rahsia akan menjadi kenangan yg abadi..
*cerita tentang cuci mate!!!!
*cerita tentang asssyyyuurrmm...
*cerita tentang gi kuang
*cerita tentang abng(r-tie)
sume nye menjadi kenangan..
aku harap taun dpan ade lgi cerita cam ni..
cetita yg mmbuatkan aku eppy...
sayang korang...

kenangan taun ni..